گنجینه نو ۱۰ خبر مهم بورس فردا ۲۷ خرداد | عرضه خودرو در بورس کالا متوقف شد؟ - گنجینه نو

به گزارش گنجینه نو، فردا بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.

۱- سخنگوی دولت: سفارت عربستان در تهران هفتۀ آینده بازگشایی می‌شود.
۲- انعقاد قرارداد مهم نیان: موضوع قرارداد: تحویل ۷۴۱۴ عدد از انواع مختلف باتری به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل 
۳- فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی به منظور دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران روز شنبه ۲۷ خرداد به تهران سفر می‌کند.
۴- عرضه_اولیه کتوسعه به روش ترکیبی به تعداد حداکثر ۲۱۰ سهم، زمان عرضه در دوشنبه ۵ تیر
۵- طبق ادعای برخی منابع پول‌های ایران در کره جنوبی به بانکی در قطر انتقال داده شده است
۶- مهم برای خبهمن: بهمن موتور در گزارش ۱۲ ماهه به سود ۳۴۶۵۳ میلیارد ریالی رسیده است؛ که بیش از ۲ برابر سال قبل است
۷- بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ افزایش سرمایۀ نماد وساپا از مبلغ ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۹,۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۳۸۰۰۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.
۸- بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ افزایش سرمایۀ نماد خدیزل از مبلغ ۱۶,۹۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۰,۴۷۸,۱۲۶ میلیون ریال (از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها مبلغ ۳۵۷۸۱۲۶ میلیون ریال و میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.
۹- «احسان دشتیانه» عضو شورای عالی بورس:آخرین مصوبه شورای عالی بورس برای عرضه خودرو در بورس کالا پابرجاست و طبق ماده ۱۸ قانون توسعه ابزار‌های مالی، هر کالایی در بورس کالا عرضه می‌شود از شمول قیمت گذاری خارج می‌شود.
۱۰- خط تولید سایپا در ونزوئلا از سال ۱۳۹۴ متوقف شده بود با سفر رییس‌جمهوری کشورمان به آمریکای لاتین، راه‌اندازی مجدد این خط تولید در ونزوئلا مورد توافق قرار گرفت

  • ده خبر مهم بورس فردا هر روز راس ساعت ۱۷ منتشر خواهد شد.
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 13 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 16 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها